סקס בפעם הראשונה

נכתב במדור מדריכי סקס

214 צפיות | 0 תגובות

שיעור זה נכתב על ידי: אסף

מאמר זה נכתב עבור כל אותם המתלבטים והמתחבטים מה צריך לעשות ואיך, בפעם הראשונה. מה צריך להרגיש ? איך להתנהג ? ועוד שאלות משאלות רבות רבות שעולות כתוצאה מחוסר ידע ו/או מבושה.
כמו כל אחד ואחת, גם אני באופן אישי בדיוק כמוכם התחבטתי בשאלות אלו – כשהחלטנו אני וחברתי לקיים יחסי מין – בפעם הראשונה.

השאלות הנשאלות בדר"כ הן האם זה כואב לנערה בפעם הראשונה ? – והתשובה היא – שאין זה הכרחי, התנאי הוא שהגבר מתחשב, קשוב לצרכי ורגשותיה של בת זוגו; כמן כן, חשוב בפעם הראשונה (בעצם כמו בכל פעם) להיות נינוחים, ללא הפרעות מיותרות של טלפונים, פלאפונים וטלויזיות (ועוד פלאי הטכנולוגיה שעלולים להציק) וכמובן, בפני אורחים לא רצויים שעלולים להפתיע בשעת מעשה.

חשוב כמובן שלפעם הראשונה – תגיעו להחלטה ברורה ביחד ששני בני הזוג מוכנים ורוצים בקיום יחסי המין ובוגרים מספיק בכדי להבין שזה כרוך בסכנה של כניסה להריון לא רצוי ועוד מחלות מין ועוד (שאותם ניתן למנוע עם אמצעי מניעה נכונים).
אני ממליץ בפעם הראשונה להשתמש בחומר סיכה על בסיס מים (למשל, KY ג"לי) – חומר זה מסייע בחדירה גם אם קיימת סיכה טבעית (מה שאוהבים לקרוא לזה – רטיבות). שימו לב, גם כשמקיימים יחסי מין בפעם הראשונה עלולים להכנס להריון – אין קשר בין השניים – לכן השתמשו באמצעי מניעה – רובם אינן יקרים ונוחים לשימוש (ויש גם מאמרים באתר יחסים בעניין, שווה לקרוא).

כדאי מאוד לעשות את זה לאט ובעדינות, להתמזמז ולשחק זמן רב עד לחדירה ולהניח לגבר להחדיר את הפין לאט לאט ובעדינות. מניסיון אישי ומקריאה, אני ממליץ לשים כרית קטנה תחת הישבן של הבחורה – על מנת שהחדירה תהיה קלה יותר.

אומרים שהפעמים הראשונות אינן מי יודע מה…, למה בעצם ?

כשאומרים דבר כמו הנאמר, זה על פי רוב כי בני הזוג אינם מוכנים, העניין לא תוכנן כראוי ובני הזוג מרגישים כמעין אשמה עצמית. מה לא בסדר בעצם ?…
לפעמים, כשיש תחושה של חרדה רבה לפני המעשה, "אין זמן" ולא מקדישים זמן למשחק מקדים, נגיעות, חיבוקים ונשיקות – שהם תנאי כמעט הכרחי לכך שבחורה להרגיש נינוחה ומגורה כך שתוכל להיות רטובה באופן מספק שיקל על החדירה; כמובן שהסיכוי להגיע לאורגזמה במצב זה הוא קלוש יותר – זו הסיבה לכשלון אפשרי של הפעם הראשונה.
בעיות נוספות שעלולות להיות קשורות לכך, הן שהגבר מגורה מאוד ומתרגש עד כדי שהוא גומר, לפני שהוא חודר ממש. איזו מבוכה…, מה עושים ? מה היא תגיד עלי ? נשמע לכם מוכר ? – זה לא אסון, הפתרון, להיות נינוחים ו/או להמשיך במשחקים ולהרגע, עד שהגבר "יחזור לעצמו" ותהיה לו אופציה נוספת לחדירה – הפואנטה – נינוחות וזמן.
מצד שני, אם הגבר לחוץ מידי – לעיתים לא תיתכן זיקפה. מה עושים ? – פשוט לא חושבים על זה יותר מידי, נרגעים וממשיכים; אין לחשוש מאין אונות אם אתה גבר צעיר, בריא, וללא בעיות מיוחדות; הטירדה עצם העובדה שאני לא מסוגל "להעמיד" אותו ומה החברה תגיד – עלולה לגרום לחוסר בטחון שלא יתרום ליחסי המין.

אז מה עושים בכ"ז על מנת שזה יהיה בלתי נשכח ?

רצוי שהמגע המיני הראשון יתקיים עם בן/בת זוג אליהם רוחשים חיבה ובתנאי פרטיות ופנאי מקסימליים – בכדי שתווצר אינטימיות (כמובן, אם יש לכם רעיונות ותוספות למיניהן להגביר את האינטימיות כמו נרות ריחניים וכו" – הרי זה מבורך). מסרטים פורנוגרפיים אל תצפו להיות "המורים" שלכם לאיך לקיים יחסי מין. לרוב הם מוגזמים ואינם מציגים רוך ואהבה אמיתיים, זיכרו שאלו רק שחקנים המבצעים את המוטל עליהם. המפתח להצלחה טמון בתכנון ובהכנת הרקע המתאים – כאשר חשוב מאוד להרחיק ולהדחיק את החרדה בביצוע.

דברו על הנושא בפתיחות מירבית – החליפו דיעות וידע – דעו להודות שזוהי הפעם הראשונה – אין זו בושה; לפי דעתי – להיפך – גבר צריך לדעת לנהוג בעדינות מירבית ובקשב בבחורה שטרם חוותה ניסיון מיני קודם; עצם השיחה לפני קיום יחסי מין פעם ראשונה – עשויה להפיג את המבוכה בעת קיום היחסים עצמם בפעם הראשונה. אם ממש מתביישים אחד מהשני, אפשר לפרוט את קיום יחסי המין למספר שלבים (החשפות בעירום במס" שלבים ולא מיידית). בהתחלה לנשיקות וחיבוקים, וכשמרגישים יותר נינוחים, ניתן להתחיל להוריד חלק עליון ולהמשיך את הנשיקות והחיבוקים כך שיכללו מגע גם בחלק העליון. בשלב הבא, ניתן לשלב חלקים תחתונים של הגוף, להמשיך את הקודם ואולי לשלב אוננות הדדית.

על לחץ סביבתי, מתחים והעמדת פנים (זיוף)

בלחץ חברתי, יתכן ובחורה (ותסלחו לי אם אכעיס אתכן) תרצה לאבד את בתוליה – כתפיסה של גיל או לחץ חברתי שהיא "לא עשתה את זה" וכל החברות כן. האם הבחורה מוכנה בכלל לקיים יחסי מין ? או סתם רוצה רק להתנסות ? או שהבן זוג לוחץ ? – דעו שאם אתן מרגישות לא מוכנות, עדיף להמתין קצת ולא להגיע לזה לא מוכנות, מה גם שבן הזוג צריך להתחשב ברגשותיה של בת זוגו – לקיים יחסי מין זה לא מירוץ. לא צריך לנצח אף אחד והמהירות אינה חשובה – אלא בעיקר ההנאה. ואם מגיעים למצב זה – צריך להזהר, בכל מקרה טמונה בקיום יחסי מין סכנה להריון בלתי רצוי – אז שימו לב ותשמרו על עצמכן.

ואם מקיימים יחסי מין במצב של מתח ? – משאלות רבות שקראתי בפורום נראה שמספר לא מבוטל של משתתפים ציינו שכואב/שורף/לא חודר במצב של קיום יחסי המין. לפעמים זה נגרם מחוסר בסיכה (רטיבות) ולפעמים ממתח אישי של בת הזוג – ואז מתכווצים שרירי הנרתיק, או שהירכיים מתכווצות ומונעות חדירה כמעט לחלוטין. אם החרדה והמתח של האישה לגבי המגע המיני לא מופסק ע"י טיפול מתחשב ועדין של בן הזוג הרי שהבעיה עלולה להמשך.

ולא פחות קשור לזה, זיוף של אורגזמה ? – אישה צריכה יותר מסתם שפשוף של איברו של בן הזוג בנרתיק; יחסי המין אינם צריכים להיות מבוססים אך ורק על זה. בת זוג זקוקה לגירוי הדגדגן (בעדינות כי זה רגיש מאוד), כמובן שקיימות שלל אפשרויות – צריך רק להכיר ולהשתמש בהן; אם זה ביד, בפה, או באמצעות החדירה עצמה; לכל אישה קצב משלה. שני בני הזוג ילמדו מניסיון כמו בריקוד זוגות – אחד את הקצב של השני, על מנת להגיע להנאה מירבית. כאשר אישה מעמידה פנים שהיא גומרת – זה קצת חסר חן ואינו הוגן כלפי בן הזוג אם הוא באמת משתדל להביא את האישה לכדי סיפוקה. לעולם אל תעשו השוואות כאלו או אחרות בעניניי המיטה. זה עלול לפגום; שאלות כמו: "איך אני לעומת החברה שלו הקודמת" ? או "האם אני כ"כ טוב ומנוסה כמו החבר לשעבר שלה" ? – עדיף להתרכז בענינים של שני בני הזוג, לדעת ולשוחח על מה שגורם להנאה יותר או פחות ובפתיחות מירבית; איך תספק את בת הזוג שלך יותר ? איך תספקי אותו יותר ? – או בגדול – איך שניכם תהפכו את חיי המין להנאה אחת גדולה של נתינה אחד לשני.

ולסיכום

גם אם המגעים המיניים הראשונים לא מצליחים, לא להכנע. להמשיך ולשפר כשסוד הנוסחה לכך הוא הדמיון , הידע, הפתיחות והרצון לתת ולהנות ביחד. עם הניסיון – בא השיפור, השאלה כמה רוצים בכך.

בהצלחה והרבה אהבה !!!

מדריכים, המלצות וסיפורי סקס נוספים שאולי יעניינו אותך

"נערות ליווי, אלטרנטיבה כיפית לדייט לילי"

מדריכי סקס

"נערות ליווי, אלטרנטיבה כיפית לדייט לילי"

102 צפיות | 0 תגובות | 8 לייקים

תיבול ליל הדייט בחוויה ייחודית הוא לעתים קרובות אתגר עבור זוגות. בעוד ארוחת ערב טיפוסית וסרט עשויים להיות בסדר עבור חלק, אחרים עשויים לחפש משהו קצת יוצא דופן. היכנסו לנערות…

"לפעמים חשפניות רק מנסות לגמור את החודש"

מדריכי סקס

"לפעמים חשפניות רק מנסות לגמור את החודש"

101 צפיות | 0 תגובות | 6 לייקים

חשפנות הפכה פופולרית יותר בתקופה האחרונה בשל עלייתן של דמויות ידועניות כמו קארדי בי והתפשטות תצוגות הבורלסקה. עם זאת, עבור נשים צעירות רבות, חשפנות היא הרבה יותר מאשר בידור -…

תל אביב – עיר אקלקטית על חוף הים התיכון

מדריכי סקס

תל אביב – עיר אקלקטית על חוף הים התיכון

103 צפיות | 0 תגובות | 6 לייקים

תל אביב, הממוקמת על חוף הים התיכון של ישראל, היא עיר תוססת ואקלקטית המציעה משהו לכל אחד. מחופים יפהפיים וסצנת אמנות עשירה ועד חיי לילה שוקקים ומגוון אוכל טעים, תל…

לילה פרוע: טיפים לעריכת מסיבת רווקים מוצלחת

מדריכי סקס

לילה פרוע: טיפים לעריכת מסיבת רווקים מוצלחת

101 צפיות | 0 תגובות | 6 לייקים

כשזה מגיע לרגע האחרון לפני שגבר הולך לחופה, שום דבר לא ממש נפרד מחיי הרווקות כמו מסיבת רווקים. מסיבות רווקים הן דרך קלאסית לחגוג את ליל החופש האחרון של החתן…

"נערות ליווי: מתן שירותי חברות לנזקקים"

מדריכי סקס

"נערות ליווי: מתן שירותי חברות לנזקקים"

101 צפיות | 0 תגובות | 3 לייקים

בשנים האחרונות, שירותי נערות ליווי הפכו פופולריים יותר ויותר. נערת ליווי היא אדם שנשכר כדי לספק שירותי חברות ללקוחות, בדרך כלל לפעילות מינית או לבילוי לילי בעיר. נערות ליווי הולכות…

איך אלכוהול משפיע על הסקס

מדריכי סקס

איך אלכוהול משפיע על הסקס

665 צפיות | 0 תגובות | 432 לייקים

אולי זו כוס בירה אחרי יום העבודה לפני שחוזרים הביתה אל האישה, אולי זה קצת ויסקי בשביל להוריד את הלחץ לפני ביקור בדירות דיסקרטיות בפתח תקווה, או כמה שוטים במועדון…